Klacht: Willekeur bij klant behandeling

op 05 augustus 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Telefonisch wilde ik navragen welke lenzen ik jaren geleden had besteld. Mij werd om mijn naam, geboortedatum, adres ect gevraagd. Ook werd gevraagd bij welke opticien ik nieuwe lenzen wilde bestellen.
Daarna werd mij doodleuk verteld dat ze “vanwege privacy regels” de gegevens niet konden verstrekken. Waarom hij dan al mijn gegevens wilde hebben is niet duidelijk. Hij had ook meteen kunnen aangeven dat ze deze gegevens niet mogen verstrekken. Nee pas toen ik aangaf dat ik de lenzen ergens anders ging bestellen, mochten de gegevens niet telefonisch verstrekt worden.

Ik ben 2 keer langs geweest bij die zaak, ieder keer na een half uur maar weer weggegaan omdat niemand ik zelf bij binnenkomst niet werd begroet. Indien de klantvriendelijkheid toen in orde was geweest was ik niet naar een ander toegegaan.

Stuur mijn gegevens aub mij schriftelijk toe. En verder wil ik dat de filiaal al mijn gegevens uit hun systemen wist.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 25 augustus 2017 om 15:59 geantwoord

Beste mevrouw Karatay, Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor de manier waarop het contact is verlopen. Wij willen u bedanken voor het uitschrijven van uw ervaringen, zodat wij hiervan kunnen leren en helpen u in de door u nieuw gekozen winkel graag verder. Vriendelijke groeten, Eye Wish Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Birsen Karatay