Klacht: Wil vakantie jaar verzetten maar ben voorlopig niet aan de beurt

op 21 juli 2020 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben met vrienden waar we al 15 jaar mee op vakantie gaan in januari een reis geboekt naar Italië Van 12 t/m 26 September a.s. We hebben €1700,00 aanbetaald. 8 juni zijn we begonnen met vragen of het ongeboekt kon worden omdat er in Italië meer Corona heerst dan in Kreta (waar we eerder met de vakantiediscounter zijn geweest). Alles kunnen we daar lopend doen.
We hoeven daar geen auto te huren (2 zelfs omdat we niet tot 1 huishouding behoren).

Ik kreeg bericht dat het omboeken van de vakantie op €928,77 kwam plus €25,00 adm kosten. Ik heb een mail gestuurd met het verzoek dat bedrag toe te lichten.
Daarop kreeg ik bericht dat ze erop terugkomen.

Echter, tot op heden geen antwoord ontvangen.
17 juni gemaild of we de reis kunnen verzetten naar 2021. Nu 4 weken later nog geen antwoord.

We kregen wel bericht gisteren dat we voor volgende week het restantbedrag van ruim €3500 betaald moeten hebben. Gemaild maar ze behandelen op datum van vertrek; dus voorlopig zijn we nog niet asn de beurt.

Gezien de toename van de Corona voelen we er eigenlijk niets voor om nog weg te gaan.
Ter informatie: zitten allemaal In de risico groep (65 t/m 74 jaar).

Ingrid Bos-van Kapel

Ik zou tevreden zijn als ze de vakantie kunnen verzetten naar 2021.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantiediscounter

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spuizicht33