Klacht: Wil online sloffen bestellen kan me adres niet invoeren

op 19 september 2017 over Scapino in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scapino

Bericht van Scapino

3 maanden geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scapino in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scapino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scapino

Heeft op 19 september 2017 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Glenn,

Ik heb inmiddels een bestelling voor je geplaatst. Je kunt je bestelling morgen verwachten. Je krijgt aan het einde van de avond een track&tracécode. Daarin kun je de bestelling van je volgen. Alvast veel plezier met je sloffen!

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Groetjes, Pien van Scapino

Alle klachten die gemeld zijn door Glennos