Klacht: Wil mijn geld terug en geen voucher

Patriciagvda op 26 april 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Onze reis die gepland stond op 3 mei 2020 is door covid19 geannuleerd. Begin april heb ik een formulier ingevuld om het geld van de reis terug te vragen. Er werd aangegeven geduld te hebben omdat het op dit moment druk is en dat het geld vanzelf zou worden overgeboekt. Nu krijg ik gisteren een email met een voucher ter waarde van de geannuleerde vlucht. In de email staat ook dat indien je de voucher niet accepteert je contact moet opnemen. Ik heb geprobeerd mijn reserveringsnummer te gebruiken bij hun formulieren of om in te loggen maar omdat de reis geannuleerd is werkt dit niet meer. Ook staat er in hun e-mail dat, indien je geld terug wilt krijgen, het geld pas na de covid19 crisis zal worden terug betaald. Niemand weet hoelang dit nog gaat duren.

Als ik mijn geld, zoals verzocht, terug heb gekregen en dan graag zsm en niet over maanden of jaren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patriciagvda