Klacht: Wijzigingen en slechte klantenservice

op 28 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben losse tickets gekocht bij Corendon met uiteraard tijden die voor ons goed uitkwamen maar tot 2 keer toe zijn de tijden veranderd. De eerste keer kregen we netjes een mail hierover maar de 2e keer kwamen we het tegen op de tickets. Hier is geen communicatie over geweest. Vervolgens wilde ik vragen hoe dit kan en dan staan je 30 minuten in de wacht en krijg je als antwoord, hier kunnen wij niks aan doen mevrouw. Tevens is er ineens op de terugweg een tussenstop in Maastricht waar wij ook niet voor gekozen hebben. Vervolgens probeer ik 48 uur van tevoren in te checken en dit lukt niet. Weer bellen…Weer 45 minuten in de wacht gestaan! (Misschien meer personeel aannemen?!) En wat krijg je wederom als antwoord?! Hier kunnen wij niks aan doen mevrouw, soms is dit zo. (misschien het personeel instrueren af en toe iets anders te zeggen?!)
Ontzettend slecht dit en dit zal mij zeker tegenhouden in nogmaals boeken.

Ik zou hier graag een tegemoetkoming o.i.d. in willen zien.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door celileningrid