Klacht: Wijziging vluchthavenairport

Denisedv op 31 maart 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

18 juni 2018 zouden wij vanaf Rotterdam AirPort naar Antalya vliegen, bewust voor Rotterdam AirPort gekozen gezien wij in Rotterdam wonen en we reizen met een baby. Bericht van corendon gekregen ( na de boeking en betaling ) dat er 18 juni niet gevlogen word vanaf Rotterdam maar vanaf Schiphol of Eindhoven. Dit is even heel leuk medegedeeld en we moeten het er maar mee doen. Dit is totaal niet praktisch voor ons gezien we met een baby reizen en we aardig wat bagage bij ons hebben. Als ik dit van te voren wist had ik nooit de reis geboekt want ik wil echt vanaf Rotterdam vliegen, hier hebben wij ook voor betaald!!
We moeten nu met 2 auto’s naar Schiphol of Eindhoven wat ook extra kosten gaat opleveren!
Zeer ontevreden en telleurgesteld over corendon of de klantvriendelijkheid en het begrip.

Ik zou een vergoeding willen zowel voor de extra kosten die wij maken en het prijs verschil van de reis: Amsterdam was toen wij de reis boekte goedkoper als de vluchthaven Rotterdam.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door