Klacht: wijziging toegezegde vertrektijden

op 03 mei 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

In de eerste instantie online geboekt voor een vakantie in Turkije, echter na de politieke onrust telefonisch omgeboekt naar Rhodos. Tijdens het telefoongesprek met een van de callcenter medewerkster aangegeven dat de vertrektijd een belangrijk onderdeel was voor de boeking. Toegezegd dat de vertrektijd van 04.40 uur op 9 mei 2017, daarna werd het 04.20 uur en op 03 mei werd deze tijd voor de derde keer aangepast naar 07.20 uur. Hetzelfde verhaal gaat op voor de vlucht terug vanuit Rhodos naar Amsterdam, ook hier is er een vervroeging van drie uur doorgevoerd. Het is de eerste keer dat we met Corendon in zee gaan, ik kan u mededelen dat dit tevens de laatste keer zal zijn. Ik houd van het nakomen van afspraken en zal mijn ervaringen dan ook delen met mijn collegae en faceboekvrienden.

Indien u de toegezegde vertrektijden gestand doet . U heeft nog maar een paar dagen tijd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j.schakenraad