Klacht: Wijziging persoonlijk bezorgmoment

Guytje op 17 februari 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Tot mijn grote verbazing heeft AH ongevraagd mijn bezorgmoment gewijzigd, omdat ze plotseling een andere route rijden.
Ik ben al jaren een trouwe klant met bestellen en heb daarom voor de bezorgbundel gekozen, die naar nu blijkt, dus geen exclusieve service is.
Uiteraard heb ik destijds gekozen voor een moment dat ik thuis ben, zodat ik de boodschappen in ontvangst kan nemen. Echter AH verplaatst het nu naar een werkdag waardoor ik niet om 16.00 uur thuis kan zijn.
Zij maken van hun probleem nu mijn probleem, want wijzigen is helaas niet meer mogelijk, want er zijn geen momenten meer beschikbaar.
Ik heb vandaag 4 uur geprobeerd iemand te bereiken, maar helaas zijn ze niet bereikbaar voor commentaar, behalve uiteindelijk een jongen via de chat die ook niets voor me kan betekenen. Mailen kan niet en telefonisch sta je in de wacht…
Allemaal erg makkelijk van AH… Wat nu…
Ik denk dat ik de bezorger maar gewoon laat wachten tot ik thuis ben, dan verandert er vanzelf wel wat?

Als mijn bezorgmoment kan worden aangepast, met een levering na 18.00 uur en dan maakt de dag niet uit.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Guytje