Klacht: Wijziging luchthaven

op 13 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Mijn moeder is op 24 juni met Corendon naar Marmaris Turkije. Ze koos speciaal voor luchthaven Groningen, dit ivm de grootte van de luchthaven, ze is kortademig en kan geen lange afstanden lopen, en Groningen is 40 minuten rijden voor de wegbrengers.
Een week voor de vakantie kreeg ze een mail dat alle vluchten op vrijdag vanaf Groningen geschrapt zijn tot en met oktober. Een week voor ze vertrok!! En of ze zelf even met corendon wil bellen om het te wijzigen. Is toch belachelijk? Zij wijzigen, dus horen zij ook te bellen. Vervolgens stond ze anderhalf uur in de wacht, iedereen belt natuurlijk, toen kreeg ze te horen dat ze maar vanaf Amsterdam moest vliegen. Ze kreeg hiervoor een vergoeding van €25!
220 km naar Schiphol op en neer en dat twee keer: €110 aan brandstof. En regel maar eens een week van te voren vervoer naar Schiphol! Wij wonen in Drenthe! Dan nog de afstanden die je moet lopen op Schiphol om bij de gate te komen. Ze kon het bijna niet lopen! Corendon heeft dit zeer slecht opgelost. Zelf niet bellen, dat moet de klant zelf maar doen, en dan € 25 vergoeden? De vlucht vanaf Groningen is sowieso al duurder dan vanaf Amsterdam, dus ze hebben er dikke winst aan overgehouden. En dat de hele zomer alle vakantiegangers tot aan oktober! Zo ga je toch niet met mensen om.

Corendon moet haar finacieel tegemoet komen voor de extra kosten die ze heeft gemaakt. Ze hadden gewoon een Schiphol taxie moeten regelen!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boslaan12emmen