Klacht: Wijziging in arrangement na aankopen

op 21 mei 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een VIP arrangement geboekt bij Cleopatra Hammam in Rotterdam.
Eenmaal daar bleek dat het arrangement na onze aankoop was veranderd.
Van VIP naar Relax.
Wij kregen voor ons geld dus een veel minder uitgebreid arrangement en hebben voor het een en ander ter plekke bij moeten betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik vind dit niet kunnen en eis een oplossing/ geld terug van Groupon!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JenniferV