Klacht: Wijziging dienst regeling bus 382

op 17 juli 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben forens tussen waddinxveen en denhaag.
Helaas is de dienstregeling veranderd ten nadelen.
a er is een overstap noodzakelijk en b de reis tijd is fors langer dan voorheen door (door vertragingen). Alle andere regionale bussen 380, 381 en 383 blijven zijn niet gewijzigd. Ik vind het onvoorstelbaar dat je binnen de randstad een reistijd langer dan een uur kunt hebben. Nu staan ik halverwege mijn reis op een perron te wachten (langs de snelweg) erg onprettig allemaal. Deze wijziging zet mij aan het denken om ergens anders te gaan werken . Dat moet toch niet de bedoeling zijn geweest bij Arriva ??

Zorg dat lijn 382 voor forenzen in de spits uren weer naar den haag rijd zoals altijd het geval is geweest.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 juli 2019 om 18:03 geantwoord

Beste Keith.schoonderwoerd,

Ik begrijp dat dit balen is! Uit jouw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met je reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Frank
Medewerker Klantenservice Arriva.

Alle klachten die gemeld zijn door Keith.schoonderwoerd