Klacht: Wijziging binnen 24 uur

op 25 juli 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Op 13 juli heb ik een vlucht geboekt girona – maastricht voor 26 augustus. Na bevestiging bleek het maastricht – girona te zijn. Meteen via mybooking verandering aangegeven maar kreeg storing. Daarom gebeld dat per abuis de vlucht verkeerd geboekt is. De vlucht was reeds omgezet van girona naar eindhoven maar kon een paar dagen duren voordat het zichtbaar werd. Ik zou wel een mail ontvangen met wijziging. Aangezien ik de mail niet ontving de volgende ochtend, nog steeds binnen 24 uur, chat kontact gezocht en uitgelegd dat ik nog geen mail ontvangen had. Op de chat werd mij gemeld dat ik eerst moest betalen voor de gewijzigde vlucht, binnen die 24 uur, anders verviel de wijziging en daarna kreeg ik de mail en binnen 1 week het geld van de reeds betaalde foutieve vlucht. Inmiddels zijn we andere halve week verder en heb ik nog mijn geld niet terug. Als ik een klacht indien krijg ik een standaard antwoord dat het via de chat of telefoon moet, dit heb ik al gedaan en krijg je verschillende informatie. Ik had een vlucht van €58 incl bagage geboekt en ben nu ruim €175 kwijt. Mijn boekingsnummer us OLKKQB

Als ik mijn geld terug krijg van de eerste vlucht

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dvdven