Klacht: Wijzigen vluchttijden en tussenlanding

op 25 mei 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 7 maart 2016 heb ik voor mijn man en mijzelf een retourticket Amsterdam-Bodrum gekocht bij Corendon. Met name de vluchttijden en dat de vlucht rechtstreeks zou zijn heeft mij doen besluiten om deze keer bij Corendon te boeken in plaats van Transavia. Een dag later wilde ik voor mijn broer een zelfde ticket kopen maar dat lukte niet meer omdat de vlucht vol zat. Tot mijn grote ergernis ontvingen wij op 20 mei jl. een e-mail met het bericht dat we een tussenlanding in Groningen hebben en dat we ruim twee uur later in Bodrum arriveren. Op 25 mei kregen we het bericht dat we op de terugreis een tussenlanding in Izmir hebben. De vlucht was op 8 maart vol geboekt, hoe kan het dan dat we pas 11 weken later te horen krijgen dat er een tussenlanding is op Groningen. Dit getuigt van opzettelijke misleiding. Corendon vermeldt op zijn website rechtstreekse vluchten en aantrekkelijke vertrektijden om zijn concurrenten te slim af te zijn en wijzigt deze een paar weken voor vertrek. Als ik op 8 maart had geweten dat er een tussenlanding in Groningen zou zijn, dan hadden wij nog kunnen annuleren. Nu kost me dat de helft van mijn reissom. Wij hebben 15 jaar onze vliegtickets bij Transavia gekocht en zijn nog nooit door hen misleid. Een tussenlanding staat bij hun altijd netjes op de website vermeld. Een reis boeken bij Corendon is eens maar nooit meer!

Als ik een rechtstreekse vlucht krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariamartina