Klacht: wijzigen kleur Iphone 7 plus

op 17 oktober 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 1 okt 2016 een verlengingsvoorstel van twee mobiele nummers ontvangen van een medewerker van Tmobile. Deze heb ik op 1 oktober geaccepteerd per mail. op 3 oktober belt de medewerker mij en zegt dat ik niet meer gebruik van zijn aanbieding kan maken. Na het telefonisch onderhoud kan het toch wel. Ik geef hem aan de kleur van de Iphone 7 nog niet te weten. Ik spreek met hem af dit binnen een week te laten weten. Op 3 oktober krijg ik een bevestiging. Deze bevat voor 1 nummer een foutief maandbedrag. Hier ontvang ik een correctie van op 4 oktober. op 10 oktober bel ik om de kleuren aan te geven. Op 13 oktober ontvang ik een bericht waarin de medewerker aangeeft dat het nu niet meer kan worden gewijzigd. Na het telefonisch onderhoud en overleg met zijn teamleider krijg ik op 14 oktober een bevestiging dat de kleuren toch aangepast kunnen worden. Vandaag op 17 oktober mailt hij dat het toch niet meer kan en excuseert zich voor de verwarring en wenst mij veel plezier met de toestellen in de kleur die ik niet wil. Vervolgens de klantenservice gebeld en deze geeft aan niets aan het handelen van de verkoopafdeling te kunnen doen. Bijzonder. Na behoorlijk wat jaren als klant bij T-Mobile valt mij dit zwaar tegen. Dit voor toestellen die nog niets eens zijn uitgeleverd met nog een lange levertijd. Een fout kan gemaakt worden maar ik hoef niet de dupe te worden van de fouten of miscommunicatie binnen T-Mobile.

wanneer de toestellen in de juiste kleur alsnog aan mij worden geleverd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vip_97