Klacht: Wijze van handelen voor een artikel dat niet in voorraad is

op 23 december 2012 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte mevrouw, mijnheer,
Op 14 december jl. was ik in het filiaal van Weedestraat in Soest. Daar was ik voornemens om de Philips FC8451/01 stofzuiger te kopen. Op deze dag gold een 15% korting op alle artikelen. Zo ook op deze stofzuiger.
Echter genoemde stofzuiger was op dat moment niet in voorraad. Geen ramp. Ik hoefde niet naar een ander filiaal te gaan. Men zou voor mij de stofzuiger bestellen. En over een week zou ik hem kunnen ophalen en uiteraard kreeg ik als nog de 15% korting.
Op 21 december gebeld of de stofzuiger al binnen was. Een onvriendelijke medewerkster liet me weten dat dat niet het geval was en dat deze stofzuiger ook niet meer in het assortiment zal komen.
Op mijn vraag of ik de korting dan op een andere stofzuiger zou krijgen werd bot geantwoord neen dat krijgt u niet.
Daarop verzocht ik de bedrijfsleider te spreken. Dat ging ook niet want hij was bezet!. Zou u willen verzoeken of hij mij dan terugbelt. Ja geeft u mij uw telefoonnummer maar. Al met al werd ik niet terug gebeld.
Vreemd is dat ik op blokker.nl deze stofzuiger normaal kan kopen.
Omdat deze stofzuiger een kerstcadeau is voor een van onze kinderen heb ik inmiddels een andere stofzuiger aangeschaft op het filiaal Soest-Zuid. Maar ik mis wel de 15% korting.
Ik vind dit een zeer klant onvriendelijke benadering. Van een bedrijf als Blokker mag ik toch betere service verwachten.

Dat laat ik aan Blokker over

Alle klachten die gemeld zijn door clemens58