Klacht: afhalenpakket

op 08 mei 2017 over wijnbeurs.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar wijnbeurs.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door wijnbeurs.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat wijnbeurs.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wijnbeurs.nl

Heeft op 08 mei 2017 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ganpat,

Excuses voor het ongemak. Wij crediteren normaliter de factuur pas na ontvangst van het retourbewijs. Het spijt ons dat de betreffende collega dit niet goed gecommuniceerd heeft waardoor u hier niet van af wist.

U kunt altijd telefonisch contact met ons opnemen zodat onuidelijkheden en/of problemen opgelost kunnen worden. Bij deze laten wij u weten dat wij de creditnota hebben aangemaakt, deze kunt u binnen enkele dagen verwachten.

Vertrouwende hierbij de zaak als afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Steffen de Vries
Klantenservice de Wijnbeurs

Alle klachten die gemeld zijn door d.ganpat