Klacht: account aanmaken

op 09 maart 2018 over wijnbeurs.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben al twee dagen bezig om een account aan te maken.
heb het aanmeldingsformulier ingevuld met de door u gevraagde gegevens
het antwoord van u is “het e-mail-adres is al bekend”maar hoe verder dan ?
kom ook niet verder met chatten
er komt verder geen antwoord noch via chatten
Wat moet ik nu nog doen ?
Ik vind het best ingewikkeld voor zo iets eenvoudigs. U niet dan ?

Gewenste Oplossing:

dan moet ik wel eerst een antwoord ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar wijnbeurs.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door wijnbeurs.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat wijnbeurs.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wijnbeurs.nl

Heeft op 12 maart 2018 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wijndrinken