Klacht: wijn bestelf volgens ibood geleverd = niet ontvangen

op 26 december 2012 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb wijn besteld via de website en betaald via paypal deze 1é flessen wijn zouden 26/12 verzonden worden echter op 21/12 staat er bij status afgeleverd. Ik heb in de tussentijd geen mail ontvangen dat het transport bedrijf het pakketje was komen afhalen. Ik heb een contact formulier ingevuld maar hierop is de reactie veel te traag en telefonisch contact is ook moeilijk hang momenteel al meer als 30 min aan de lijn zonder resultaat

Gewenste Oplossing:

graag alsnog de flessen te krijgen dit zijn cadeau's en een compensatie voor de kosten van de telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ibood over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Ibood een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 07 januari 2013 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stefaan,

Bedankt voor uw bericht.
Excuses voor de late reactie.

Helaas is de levering van de flessen wijn uitgesteld.
Wij hebben uw contactformulier in behandeling genomen.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze het beste in reactie op het contactformulier stellen.

Spijtig te horen dat u lang aan de telefoon heeft gezeten zonder resultaat.
Wij waren de kerstdagen en nieuwsjaarsdag gesloten en waren hierdoor niet bereikbaar op deze dagen.

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,

iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door luyckx.stefaan@gmail.com