Klacht: Tijd verspilling met groot verschil tussen bieden en willen betalen.

op 14 februari 2019 over Wijkopenautos.nl in de categorie Autodealers

2e keer dat ik in eindhoven was bij dit bedrijf. Eerste keer hadden ze mijn kenteken beoordeeld als ander soort auto dus was het eindbod 10% van originele bod. Deze keer dacht ik zal wel goedkomen. Ze boden 2540,- voor mijn audi a6, een hele goede auto, ondanks 300.000 op de teller.
Eenmaal binnen begint de show. auto is overgespoten, km stand is hoog, (ja geef dan een optie om online de juiste kmstand door te kunnen geven) dit heb ik ook vermeld, maar is te moeilijk om dan een goed bod te doen
Oftewel zie kiezen bewust voor deze handelswijze, waarbij ze ieders tijd verspillen. Hij was het met me eens dat de auto technisch goed was. Toch bleef er van 2540,- een bod van maarliefst 348,- over. Absolute waanzin dus. weggeven kan altijd nog. Helaas kan je geen recensie achterlaten op hun site, lukt alleen maar bij positieve.Dus vandaar even mijn verhaal hier zodat mensen hun tijd besparen met de waardeloze bedrijf

fatsoenlijke bod doen

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wijkopenautos.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wijkopenautos.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MikeV85