Klacht: wij zijn opgelicht

op 06 augustus 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

wij kwamen met onze gekochte kaarten bij de wedstrijd bvb-bayern munchen aan, helaas konden er maar 2 van onze vriendengroep van 8 door de scanpoortjes. de andere 6 kaartjes werkten niet. alle 8 de kaarten hebben wij bij viagogo gekocht op hetzelfde moment. hierdoor miste wij het begin van de wedstrijd omdat de mensen waarvan de kaartjes niet werkten naar een loket naast de poortjes moesten. Hier vroegen ze waar wij de kaartjes hadden gekocht waarop wij antwoorden: “via viagogo”. ze zeiden toen dat dit een zwarte markt is voor dit soort kaartjes. Ook hebben wij veel en veel te veel betaald voor de kaartjes want wij hebben 73 euro per kaartje betaald terwijl een kaartje maar 16,70 euro kost.

wij zijn tevreden als wij de 450 euro in totaal terugkrijgen en jullie je excuses aanbieden aan ons.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wesseleiland