Klacht: Wij worden steeds ongewild gebeld

op 15 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Hallo wij worden nu al ruim 30 jaar regelmatig gebeld door u op ons nummer ( 074 2424335) voor mevrouw Oosterwold die hier helemaal niet woont. We staan in het bel me niet register maar dit helpt niks. Laatst heeft een medewerker van u gezegd dat wij bij het recht van verzet moeten zijn en heeft ons daarna toe doorgeschakeld helaas kregen wij daar alleen maar de in gesprektoon.

Wij zouden erg blij zijn wanneer wij niet meer door u voor mevrouw Oosterwold geveld worden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:01 geantwoord

Geachte heer Bruinenberg,
Het is vervelend dat u nog steeds gebeld wordt voor mevrouw Oosterwold en dat u niet het bandje voor het Recht-van-Verzet te horen kreeg. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik heb het telefoonnummer inmiddels op de blokkadelijst gezet. Helaas zit hier een verwerkingstijd van 4 weken aan. Het zou kunnen gebeuren dat u in deze periode gebeld wordt. Ik hoop dat u daarna niet meer lastig gevallen wordt door ons voor mevrouw Oosterwold.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ingrid Holieman
Klantenservice Staatsloterij

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER
De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.
Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.
De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.
Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Bruinenberg