Klacht: Wij ontvangen geen reclamefolders meer.

op 15 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Sinds een paar weken ontvangen wij geen reclamefolders meer ( heel pakket in plastic zakje ). In het begin van het jaar was dit ook al.
Wat is de oorzaak hiervan? Ik loop nu veel acties mis.

Gewenste Oplossing

Dat we weer wekelijks de folders bezorgt krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:59 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl