Klacht: wifi op mobiel en tablet

op 06 mei 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zodra ik de kamer uitga dan verbreek de wifi op tablet, en als ik het huis uit ga dan en ik kom na een tijd weer thuis dan heb ik enorme problemen om wifi op mijn mobiel te krijgen, tablet ga ik de kamer uit dan heb ik geen netwerk op mijn tablet, gebeld kan geld voor router terug krijgen maar dan moet ik zelf gaan regelen voor een router, totaal geen service ben sinds 11 april 2016 klant van caiway, mijn afstandsbediening deed het ook niet kreeg daar wel een nieuwe voor. mijn grootste probleem is het wifi, hoe dit op te lossen op een normale klantvriendelijke manier, ben echt boos dat ik zelf het moet gaan regelen allemaal. hoop een reactie te krijgen. m.vr.gr., c.l. van vogelpoel

Gewenste Oplossing:

als caiway zorgt dat ik normaal wifi heb zoals gewend bij kpn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

8 maanden geleden - Goedendag, Wij zien dat u eerder vandaag contact heeft gehad met onze helpdesk. Er is samen afgesproken dat onze monteur u verder komt helpen. Wij wachten graag de bevinden van de monteur af. Ik hoop u voor nu voldoende geïnformeerd te hebben, mocht u nog verdere vragen hebben horen wij graag van u! U mag in dat geval reageren op deze klacht. Met vriendelijke groet, Nitin Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

7 maanden geleden - Beste mevrouw Vogelpoel van Kepibemmi, Wij kunnen u telefonisch helaas niet bereiken. Wij zien dat de monteur inmiddels is geweest en enkele aanpassingen voor u heeft verricht in de router. Wij horen graag van u of u wifi verbinding inmiddels verbeterd is. Met vriendelijke groet, Jeanine Ackermann Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 21 juni 2016 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Vogelpoel van Kepibemmi,

Wij hebben geen reactie meer van u ontvangen. Wij zien dat u tevens ook geen contact meer hebt opgenomen met de technische helpdesk.

Wij gaan er daarom vanuit dat uw storing met de komst van de monteur is verholpen.

Mocht u toch nog een storing ervaren dan wil ik u vragen telefonisch contact te zoeken met de technische helpdesk op het telefoonnummer : 088-2249111.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door kepibemmi