Klacht: Wifi is geen service die jullie kunnen garanderen?

op 30 april 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wegens onze verhuizing hebben wij op 26 maart het wifi pakket bij tele 2 besteld. Het zou een week of 3 duren maar dan zouden wij toch echt gebruik kunnen maken van onze verbinding. Netjes optijd de modem geleverd met bijgevoegde instructies. Wij kregen zelfs bericht dat onze verbinding 1 dag eerder beschikbaar zou zijn! Tot dusver zeer tevreden over de snelle service van Tele2.

Tot dat wij er na de installatie achter kwamen dat de verbinding het niet deed. Nou is het aansluiten geen hogere wiskunde dus even een dag gewacht omdat wij het idee hadden dat de verbinding toch niet een dag eerder beschikbaar was! Helaas, de dag daarna hadden wij nog steeds geen verbinding. Contact met jullie opgenomen en ons werd verteld dat het probleem zou liggen bij de wijkcentrale. Kan gebeuren! Er zou een monteur naar de wijkcentrale komen en binnen 2 dagen zou dit worden opgelost. Prima! Dit was dus ook weer niet het geval. Het probleem bij de wijkcentrale was opgelost, maar ons probleem helaas niet.
Na weer contact met jullie te hebben gehad werd er een monteur van kpn (??) Naar ons huis gestuurd. Helaas wel weer een week later.
Vanaf dit moment waren wij een stuk minder tevreden en begon de irritatie toe te slaan.

Nu is de monteur geweest en branden de juiste lampjes op de modem. YES! niet dus.
De verbinding doet het namelijk nog niet.
Toen wij hierover contact met jullie hadden opgenomen werd ons verteld dat wifi een gratis bij product is en dat jullie alleen stabiel bekabeld internet kunnen bieden. Wat een onzin! Wij betalen voor een draadloze internet verbinding en dan kunnen jullie dat niet bieden? Bied dan het hele contract niet aan. Wij zitten nu nog steeds zonder internet en hebben spijt dat wij voor Tele2 hebben gekozen. Zijn ook al jaren trouwe klant met de mobiel bij jullie, denk dat het ook daarmee hoog tijd word om over te stappen naar een andere partij.

Als wij zsm werkende wifi hebben en de eerste maand de niet hoeven te betalen aangezien we al bijna de hele maand de gemist hebben.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lisanne-s