Klacht: Wifi

Dnl07r op 14 april 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Wifi doet het niet goed. Met spellen spelen op smartphone of video bellen continue haperen. Tp link router gekregen nieuwe instellingen op de router gedaan door caiway. Het werkt niet. Ik wil het opzeggen. Als diensten niet goed werkt. Het abbonoment kan niet opgezegd worden. Ik wil een goede compensatie of ik stuur alles terug. Ben ook bezig met juridische stappen.

Goede compensatie of kostenloos opzeggen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer Veenstra, Vervelend om te horen dat u problemen ervaar met uw wifi-dekking. De TP-Link router die wij u kosteloos hebben toegestuurd wordt aangeraden in woningen waarin 1 tot 2 verdiepingen van wifi signaal voorzien dienen te worden. Als de router niet naar behoren functioneert, vermoed ik dat uw router niet op Access-point modus is ingesteld. Dit dient namelijk te gebeuren om de router correct te laten functioneren op uw Genexis modem. Hoe u dit in orde kunt maken vindt u via de volgende link: https:www.caiway.nlklantenserviceinternet-en-wifiwifi-routertp-linkals-access-point-instellen Wat betreft het opzeggen van uw diensten is dit inderdaad niet mogelijk. U bent een jaarcontract aangegaan en bent nog geen jaar klant van ons. Helaas kan ik u hierbij dus niet helpen. We kijken echter graag met u mee hoe we onze diensten bij u naar wens kunnen laten functioneren. Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Denis Caiway Webcare Team Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Reactie van de melder van de klacht Dnl07r

1 jaar geleden - Beste De woning betreft een appartement. De router is echter als access print geïnstalleerd met hulp. Van caiway en een telefoon nummer van te link. Van alles gebeurd met instellen en programmeren van de routers. Zoveel moeite en ellende van. Gehad. En het werkt nog niet. Ik verwacht nogmaals een goed compensatie. Want heb een extra abbonoment moeten betalen zodat ik video kan bellen met familie uit buitenland kan niet via de Wi-Fi.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer Veenstra, Vervelend om te horen dat u desondanks al uw inspanningen nog steeds geen goede WiFi verbinding heeft. Ik zie dat mijn collega u in het meest recente contact heeft gevraagd om de router te verplaatsen, aangezien het modem en de router elkaars signaal wellicht verstoren. Mocht dit niet helpen, dan zou ik u willen verzoeken om via één van onze online kanalen contact met ons op te nemen. Het is namelijk lastig om u via dit platform te helpen met het oplossen van een technisch probleem. U kunt contact met ons opnemen via WhatsApp (088 2249 111), Live chat (via onze website), Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen u dan proberen te helpen om het probleem alsnog op te lossen. Hierna kunnen we kijken naar een passende compensatie. Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Brian Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Dnl07r

1 jaar geleden - Beste ondanks router ook verplaatst. Ook zit werkt niet!!!! Ben zo goed als klaar ermee. Of jullie bellen me zelf op met kortingvergoeding. Of ik moet helaas verdere stappen ondernemen. Ik heb te veel stress hierdoor. Ik heb een hoger telefoon abbonoment moeten nemen omdat de diensten niet goed zijn voor videobellen. Lijkt wel dat glasvezel slechter is dan normale ouderwets tv en internet.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 27 april 2020 om 09:23 geantwoord

Geachte heer Veenstra,

Vervelend om te horen dat het inmiddels nog niet is opgelost.

Ik zou u toch nogmaals willen verzoeken om via één van onze online kanalen contact met ons op te nemen. Het is namelijk, zoals eerder aangegeven, lastig om u via dit platform te helpen met het oplossen van een technisch probleem. U kunt contact met ons opnemen via WhatsApp (088 2249 111), Live chat (via onze website), Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen u dan proberen te helpen om het probleem alsnog op te lossen. Hierna kunnen we kijken naar een passende compensatie.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Brian
Caiway Webcare Team