Klacht: Wifi

Simco op 30 maart 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het wifi netwerk geeft standaard het maximale aantal streepjes, sterk signaal zou je dus denken. Maar het brengt geen enkele verbinding tot stand. Zit ik in een arriva trein moet ik mijn wifi uitzetten om met 4G op het internet te kunnen. Dit is al jaren zo. Volstrekt onbegrijpelijk en lastig

Gewenste Oplossing:

Als wifi verbindt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Simco, Om je melding over de wifi in onze trein te kunnen melden bij de juiste afdeling zouden we graag willen weten op welk traject je reist. Indien je ook een treinstelnummer hebt zou dat ook mooi zijn. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Zoë Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik reis door het hele land en overal waar arriva is, is het hetzelfde

Bericht van

4 jaren geleden - Dat kan ik bij dezen al ontkrachten, ik heb vanmorgen zelf nog met de trein gereisd en ik had Wifi. Dus het zou ons toch helpen als je kunt melden waar je dit als laatst of het meest ervaart. Groet, Zoë Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Wel wifi maar geen verbinding. Ontkracht wat u wilt ontkrachten, blijf lekker volharden in de ontkenning. Het is uw bedrijf, niet het mijne

Bericht van

4 jaren geleden - Ik geef aan dat ik vanmorgen wifi en verbinding had. Er zullen natuurlijk ook wel trajecten zijn waar het niet werkt, of tijdelijk niet gewerkt heeft. Om dat uit te zoeken heb ik toch echt een traject nodig. Anders kunnen we geen oorzaak achterhalen en oplossing vinden. Als je deze niet wil geven dan kan ik daar helaas niets mee. Als ik aan geef dat dit landelijk zo is en zij gaan het testen en alles blijkt wel te werken dan houdt het alweer op. Dus tijdstippen en trajecten zou enorm helpen. Met vriendelijke groet, Zoë Medewerker klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Vanmorgen pakte ik om 7.23 de trein vanuit Nijmegen naar Boxmeer. Maar ik meen serieus dat ik dit landelijk ervaar, in bus en trein. Jammer dat u de term “ontkrachten “ gebruikt, daardoor voel ik mij niet serieus genomen.

Arriva

Heeft op 30 maart 2018 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Simco,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik stuur je klacht en de ritgegevens intern door, zodat er gekeken wordt naar het probleem en de oplossing daarvoor.

Mocht je nog eens niet-werkende wifi tegenkomen in onze bus of trein, dan horen we graag van je. Dan kun je het beste het viercijferige bus- of treinstelnummer sturen en dan zorgen wij dat de technische dienst een kijkje neemt.

Ik vind het jammer om te lezen dat je je niet serieus genomen voelt door onze reacties op je klacht. Dat was niet onze bedoeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Simco

Heeft op 30 maart 2018 om 12:17 geantwoord

Het is zelfs zo erg dat als ik in een ns trein zit en ernaast staat een arriva dat mijn telefoon kiest voor het arriva signaal. Inderdaad een heel sterk signaal. Maar ik kan er niet mee op internet, terwijl ik dat met elk ander wifi netwerk wel kan. Ik vind het moeilijk te geloven dat jullie dat niet weten.

Alle klachten die gemeld zijn door