Geboden Oplossing:
Beste Simco,
Dank je wel voor je aanvulling. Ik stuur je klacht en de ritgegevens intern door, zodat er gekeken wordt naar het probleem en de oplossing daarvoor.
Mocht je nog eens niet-werkende wifi tegenkomen in onze bus of trein, dan horen we graag van je. Dan kun je het beste het viercijferige bus- of treinstelnummer sturen en dan zorgen wij dat de technische dienst een kijkje neemt.
Ik vind het jammer om te lezen dat je je niet serieus genomen voelt door onze reacties op je klacht. Dat was niet onze bedoeling.
Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.
Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva