Klacht: Wifi

op 26 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 december 2017 om 21:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ashton,

Dat is niet zo mooi om te lezen. Balen dat je geen WiFi verbinding had in de trein. Nu is het zo dat Wifi in de trein werkt op basis van een simkaart en dat dekking plus drukte op het netwerk van invloed zijn op de kwaliteit van het netwerk. Ik stuur je klacht door naar de regio zodat ze er in ieder geval naar kunnen kijken. Bedankt voor het melden en excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ashy