Klacht: Wicker Kliko covers roesten na 1 week

op 08 september 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Bij Leen Bakker 6 Wicker kliko covers besteld. We hebben samen met onze buren (4 huizen in totaal) de voortuinen aangepakt en wilden niet die ontsierende kliko’s in onze mooie voortuinen zien staan.
De Wicker kliko covers waren per twee; 150,- euro
In eerste instantie niet mogelijk om meer dan 4 stuks te bestellen met korting. Via klantenservice 2 orders aan elkaar laten koppelen om op die manier maar 1-malig bezorgkosten te hoeven betalen (het was tenslotte op 1 adres en we wilden er 6). Eerlijk is eerlijk, daar heeft Leen Bakker goed in meegedacht en gehandeld. Ook bezorging ging perfect, via mail en sms werd ik op de hoogte gehouden van de datum en tijd van levering.
Enfin, tuin klaar en kliko covers in elkaar gezet. Na 1 week begonnen alle 6 de covers al te roesten. Niet alleen de onderstellen maar ook de deurframes en achterframes, het leek wel of elke (las)naad onbehandeld was en begon te roesten. Nog een poging ondernomen om met hamerite aan de slag te gaan, maar dit hielp niet eens. Klantenservice gebeld. Klacht werd overgedragen aan kantoor te Cruquius. Filiaalmanager vond het maar een vreemd verhaal en vroeg om foto’s. Zo gezegd zo gedaan. Na ruim 1 week zelf gebeld. We kunnen de kliko covers die zijn gaan roesten terug brengen en krijgen ons geld terug. Toen ik aangaf dat het om alle 6 de covers ging (wat ik ook al telefonisch en in de mail had aangegeven) werd ik als een halve imbeciel behandeld. Er werden vragen gesteld die totaal niet ter zake deden in mijn ogen; woont u in de buurt van het strand? Nou ten eerste “nee” en ten tweede mogen dit soort producten die buiten moeten staan dan toch ook niet binnen 1 week gaan roesten???
Tevens werd er door de manager toch wel heel nadrukkelijk geroepen dat hij nog noooooit van deze klacht had gehoord. Toen ik aangaf dat wij er dus wel degelijk met alle 6 de covers last van hebben en dat het misschien een productie-fout is geweest, werd ik helemaal als een dom wicht afgedaan. “Wij produceren 10.000-en van deze covers per jaar en u bent de eerste die ik erover gehoord heb…” Nu kun je mij een hoop vertellen, maar dit toch niet… Oftewel alleen wij hebben hier last van??? Vermoedelijk niet. Kliko-covers gaan dus binnenkort terug en ik adviseer deze covers niemand aan.

Klantvriendelijke managers opleiden binnen Leen Bakker. Leer je eens in iemand verplaatsen die net een nieuw product heeft gekocht en hier niet tevreden mee eens. En zeker als je het bewijs onder ogen hebt gekregen (foto's). Behandel je klanten niet zo denigrerend, ze betalen tenslotte wel je boterham..

Alle klachten die gemeld zijn door Marjov1