Klacht: Wetsuit naden beginnen te scheuren na enkele uren gebruik

op 22 juli 2012 over Correct in de categorie Electronica Winkels - ketens

Twee weken gelden een wetsuit gekocht bij Correct Marine. In het weekend na aankoop hiermee gewindsurft. Op enkele plaatsen scheurt de naad van het pak een beetje open. Pak is totaal +/- 6 uur gebruikt en het is de goede maat. Het pak is aan geschaft voor gebruik in de zomervakantie(nu dus). Bij het melden van de klacht werd aangegeven dat te opgestuurd wordt naar de fabrikant. Doorlooptijd 4 weken voor een pak dat twee weken in bezit is! Daarnaast ook geen pak dus voor het windsurfen in de vakantie. Redenen die Correct aandroeg om het pak niet om te ruilen, maar juist op te sturen zijn werkelijk te belachelijk voor woorden. O.a: Fabrikant is aansprakelijk; we kunnen klanten niet op hun ogen geloven; oorzaak moet onderzocht worden (het kan aan het water liggen!) etc etc. De toonzetting waarmee deze redenen werden gebracht was ook ronduit beschamend. Correct heeft gewoon een maandagmorgen model geleverd. kan gebeuren, maar los zo’n situatie dan gewoon direct goed op. Ik had nog een shorty en een wetsuit voor mijn vriendin nodig.Ik heb besloten dat we deze niet bij correct meer gaan kopen. Andere spullen waarschijnlijk ook niet meer na deze ervaring.

Gewoon omruilen zonder smoezen.

Alle klachten die gemeld zijn door pimboekhorst@hotmail.com