Klacht: Weten niet waar ze vandaan zijn gekomen

op 12 juli 2017 over Scaldis in de categorie Telecomwinkels

In 2011 hebben wij Scaldis Telecom de kans gegeven om diverse telefooncentrales en telefoons te leveren. Zij hebben dit naar volle tevredenheid gedaan.in de loop der jaren hebben ze ons ook altijd geholpen als er iets aan de hand was.

Vandaar dat het voor ons logisch was om hen in te schakelen voor een verhuizing.

Vanaf het begin kwam de accointmanager zijn afspraken niet na. Na een gesprek zou hij een offerte sturen welke wij nooit hebben ontvangen.

Toen wij hem daarop aanspraken beweerde hij dat hij alleen op nacalculatie kon werken.

Vervolgens vroegen wij hem om een duidelijke lijst op te stellen waarin hij aangaf wat er op welk moment door wie moest gebeuren.

Weer geen enkele reactie.

Toen wij de eigenaar hierop wilden aanspreken kregen wij te horen dat deze in bespreking was en dat hij voor het einde van de ochtend terug zou bellen.

Om 12.05 kregen wij een mailtje van de accountmanager dat zij de opdracht terug zouden geven en deze niet meer zouden uitvoeren.

Scaldis Telecom weet duidelijk niet waar ze vandaab komen en wie hen heeft geholpen om te komen waar ze nu zijn.

Fatsoenlijke excuses van de accountmanager en de eigenaar voor alle verspilde tijd.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgesteldinscaldis