Klacht: Werkt niet

op 01 april 2019 over Allure Kristalpad in de categorie Beauty & Wellness

Tijdens de gezondheidbeurs van 7-10 februari 2019, hebben mijn zus en ik, ieder, een kristalpad met extra pads gekocht, voor 35 euro. De demonstratie gaf een heel zacht plekje op onze benen, het verkoopverhaal was geweldig. Met daarbij het verhaal dat de haren zeker 10-15 dagen weg zouden blijven en zachter terug zouden komen.

Thuis aan de slag. Het is nogal een gedoe om het zelf te doen, maar het lukt, en inderdaad je schuurt je huid zacht. Alleen de volgende dag heb je alweer stoppels. Niets zacht huidje voor zoveel dagen, niets zachte haren.
Bij de Action kun je precies hetzelfde product kopen voor 99cent, dit werkt precies hetzelfde, werkt ook niet.

Hierop heb ik contact gezocht met het bedrijf. Er is geen telefoonnummer vermeldt op de website, dus bericht 1. Dat we niet tevreden zijn en ieder onze aankoop willen retourneren en ons geld terugwillen. Complete radiostilte.

Bericht 2. Idem.
Vandaag bericht 3 en deze klacht. Misschien werkt het zo.

Mijn zus en ik retourneren onze aankoop en ontvangen ieder onze 35euro terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Allure Kristalpad

Reactie van de melder van de klacht Roos_2019_klacht

1 jaar geleden - Geen bericht vanuit Allure Kristalpad:Vandaag de link naar deze klacht naar Allure gemaild. We waren benieuwd of ze reageren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Allure Kristalpad nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Roos_2019_klacht

1 jaar geleden - Geen bericht vanuit Allure Kristalpad:Tot op heden NUL reactie. Niets nada niets. Geen antwoord op de mail. Geen antwoord op wat dan ook.

Reactie van de melder van de klacht Roos_2019_klacht

1 jaar geleden - Geen bericht vanuit Allure Kristalpad:30 april, 2 maanden na de gezondheidsbeurs, al 2 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen wegens ondeugelijk product. Het bedrijf is onbereikbaar.

Reactie van de melder van de klacht Roos_2019_klacht

1 jaar geleden - Op de site van Trustpilot komt opeens de organisatie boven water met een antwoord: Wat ze beweren is niet waar, ze antwoorden niet, nooit niet, nergens niet. En weer komt er geen oplossing, alleen het rechtbreien van het product. Het verkoop verhaal is helder geweest, dat ze nu iets beweren is logisch.Ik wil mijn geld terug want het product deugt niet. En weer moet IK een bericht sturen!Hoi Roos, goed dat u reageerd. Ik zie geen mail van u terug op naam van Roos_2019, alle vragen via mail worden natuurlijk beantwoord door ons, het kan het zijn dat onze antwoorden in uw reclamespam box terecht zijn gekomen? Ik beantwoord uw bericht hier: Ik lees in uw bericht een verwachting die niet klopt, helaas is er heel begrijpelijk een teleurstelling als deze verwachting niet wordt waargemaakt. Gegarandeerd 10-15 dagen is niet correct, dat zou ook best vreemd zijn, elk mens heeft een andere haargroei. '10-14 dagen is mogelijk', maar is lichaamsafhankelijk. Zie ook de info op de website kristalpad.comhttps:kristalpad.com1539166811779-5ac7dd09-8c99Kristalpad is een Dermatologisch getest product uit Zwitserland waarvan wereldwijd heel veel navullingen wordt verkocht, heel veel gebruikers zijn tevreden. Natuurlijk zijn er zoals veel andere producten ook gebruikers die liever een andere scheer methode prefereren. Jammer dat u niet tevreden bent, maar dat kan gebeuren. Volgende dag stoppels is mogelijk, uw haargroei is dan sneller als gemiddeld. Kristalpad is een product welke dode huidcellen weghaalt, haartjes wegscheert op een geheel droge manier, na verloop van tijd iets zachter en minder snel terugkomt als gebruik met scheermesjes. Het mag mee in de handbagage van het vliegtuig. Wilt u als u nog meer vragen heeft onze klantenservice nogmaals mailen: [email protected] of het contactformulier invullen:https:kristalpad.comcontactGroet Fleur Allure Kristalpad

Alle klachten die gemeld zijn door Roos_2019_klacht