Klacht: werspot verdient makkelijk geld

op 26 maart 2020 over Werkspot in de categorie Algemeen

Als de klant(opdrachtgever) heeft je iets vragen klikt op je naam en deelt zijn telefoon nummer en e-mail gekozen als je klus uitvoer wel of niet moet je lead kosten betalen aan werkspot. Dat is niet normaal.Ik was enige en heeft me gekozen .Ik heb hem paar keer gebeld niet opgenomen en mail gestuurd ook geen reactie. Hij heeft zelfde dag zijn klus afgesloten. Dus kan ik geen contact genomen dat heb ik aan werkspot doorgegeven en weer afgewezen. Ik moet volgens hun regels lead kosten betalen ondanks reactie van de klant.
Wat voor een regels dat?
we hebben geen recht
werspot denkt altijd dat zzp’er is koe
Er moet iets gedaan worden voor werkspot
Dat is niet normaal meer
geen rea n paar keer paarweer een klus gereageerd

Als de werkspot faillissement verklaard

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Werkspot

Reactie van de melder van de klacht KnNd

1 week geleden - Na 8 jaar hebben ze mijn werkspot lidmaatschap stopt gezet. Dus mag je ook je rechten niet verdedigen, zo maken ze je gek!Beste Sinom I., Onlangs heb jij telefonisch contact gehad met een van onze collega's. Tijdens dit gesprek heb je een van onze collega's uitgescholden. Hierdoor zien we ons genoodzaakt jouw Werkspot lidmaatschap per direct stop te zetten. Toegang tot ons platform Door de beëindiging van je lidmaatschap heb je geen toegang meer tot je profiel, opdrachten en reviews. Daarnaast ben je voor opdrachtgevers niet meer vindbaar op onze website dan wel in onze online bedrijvengids. Openstaande rekeningen Beëindiging van het lidmaatschap ontheft je niet van betalingsverplichtingen van reeds openstaande facturen alsmede van nog in rekening te brengen leadkosten. Doordat je profiel is geblokkeerd, heb je geen toegang meer tot je facturen. Mocht je facturen missen in je eigen administratie, dan kun je deze bij ons opvragen via onderstaand emailadres. Openstaande opdrachten Opdrachtgevers die van jou een reactie hebben ontvangen op een opdracht, zullen we informeren over de stopzetting van je Werkspot lidmaatschap. Het staat de opdrachtgever natuurlijk vrij de opdracht nog steeds door jou te laten uitvoeren. Indien je nog vragen hebt, dan kun je ons telefonisch bereiken via 088 - 937 5793 of per mail via kwaliteitsbeheer@werkspot.nl. Met vriendelijke groet, Coen Sr. Customer Service Representative 088 - 9375793 www.werkspot.nl | facebook | twitter

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Werkspot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KnNd