Klacht: Werkspot denkt alleen aan de klanten maar niet aan de vakman.

op 25 augustus 2016 over Werkspot in de categorie Algemeen

Onlangs heeft werkspot het abonnement veranderd ieder reactie op een klus kost geen 1 credit meer maar bij grote klussen 9 (27 euro )
en kleinere 3 . Je verliest alleen deze credits als de klant terugreageert . Ik had al mijn bedenkingen dus nam contakt op met Werkspot die mij probeerdde gerust probeerdde te stellen met als tip: zorg dat je een goede reactie plaatst. mijn tegen woord was en als dat iedereen doet, blijft 1 opdracht ! 2 maanden verder ben ik 2 a 3 x zoveel credits kwijt met minder opdrachten. Ook valt mij op dat alle klanten vragen of het zwart kan

terug naar 1 creditper reactie nl. minst slechte !!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Werkspot over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht vakman2

7 maanden geleden - even reken voorbeeld: grote klus kostte eerst 1 credit nu 9 credit. Stel dat je bij 4 opdrachten 3 terugreacties krijgt dat is 27 credits (71,00) En ga er van uit dat je van die 3 terugreacties 1 opbouwklus weet te scoren. Bij het oude systeem had je voor 27 credits zeker wel 14 reacties van klanten teruggekregen met zeker wel 4 definitieve grote klussen. Dus een verschil van 3 grote klussen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Werkspot in behandeling genomen

Bericht van Werkspot

6 maanden geleden - Beste vakman, De prijzen die we rekenen per lead zijn goed overwogen opgebouwd en marktconform. De prijzen zijn dynamisch en zijn mede afhankelijk van wat de consument invult in het kort: kleine klussen zijn goedkoper en grotere klussen zullen wat duurder zijn. Prijzen zijn opgebouwd door verschillende factoren. Het bepalen van de prijs begint met de informatie van de consument die een aantal zaken verplicht moet invullen. Iedere opdracht heeft een unieke prijs het bepalen van de prijs begint dus bij de info van de consument. Staat er een opdracht tussen die voor jou niet de investering waard is? Laat hem dan links liggen, je bent niet verplicht te reageren. Dit geldt uiteraard ook voor de opdrachten die zwart worden aangeboden. Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben dan horen wij het graag. Het Werkspot Team

Reactie van de melder van de klacht vakman2

6 maanden geleden - Zoals ik al eerder zei jullie komen met een theoretisch standaardverhaal zoals het volgens jullie moet gaan maar ik ervaar als vakman dat het in praktijk totaal anders uitpakt dan jullie willen zoals het moet gaan. Kortom wetkspot is 2 a3 x duurder geworden.....er zijn veel klanten die niet serieus zijn en nadat je de credits hebt betaald ineens de opdracht annuleren maar je bent welje credits kwijt voor nopprs...en is niet sporadis maar zeker 80 % van de klanten vraagt of het xwart mag...dus werkspot staat achter het zwart werken en doet hier niets aan!!!  Bericht van Werkspot 02 september 2016 om 19:18 Wijzigen Verwijderen als ik werkspot daarmee confronteer schuiven ze alles van hun eigen tafelmaar in mijn schoenen...dan moet ik maar een een betere reactie plaatsen is hun standaard verhaal...het lijken wel papevaaien. Maar dit heeft niets met de problemen te maken die in de praktijk ontstaan. ik ben al 7 jaar lid maar ze maken er nu echt een zooitje van.. het cashen van geld is voor hun nu belamgrijker dan eens wat problemen echt bij de staart aanpakken

Reactie van de melder van de klacht vakman2

6 maanden geleden - als ik werkspot daarmee confronteer schuiven ze alles van hun eigen tafelmaar in mijn schoenen...dan moet ik maar een een betere reactie plaatsen is hun standaard verhaal...het lijken wel papevaaien. Maar dit heeft niets met de problemen te maken die in de praktijk ontstaan. ik ben al 7 jaar lid maar ze maken er nu echt een zooitje van.. het cashen van geld is voor hun nu belamgrijker dan eens wat problemen echt bij de staart aanpakken

Reactie van de melder van de klacht vakman2

6 maanden geleden - en ik ben echt niet de enige..ken vele serieuse dus geen bijklussende vakmannen die hun abonnement opgezegt hebben om deze redenen..die ook enkel het standaardverhaal kregen er is totaal geen begrip bij werkspot alleen voor hun eigen met oogkleppen op...het is pure diefstal om zo halverwege je abonnement te worden gedwongen om mee te gasn in dit 2 a3 x duurfere abbonement...ze willen ook geen geld teruggeven

Alle klachten die gemeld zijn door vakman2