Klacht: Werkspot blokkeer account unterecht

op 20 juni 2017 over Werkspot in de categorie Algemeen

Ons bedrijf zit sinds 2013 ingeschreven bij werkspot. In 2013 hebben wij met Werkspot een afspraak, de factuur over te maken. Wij zijn niet akkoord gegaan met de autom. incasso en hebben geen account geopend. Een medewerker van werkspot belde ons, als wij op tijd betalen, is dat ook OK. Dit doen wij altijd. 2015 had werkspot verzoekt, het geld via ons rekening af te schrijven. En dat zonder machting. Wij hebben contact gehad via mail en volgens werkspot was een afspraak niet bekend. Toch was het OK, dat wij verder het geld over maken.Dit jaar (mei) kwam een nieuwe verzoek van werkspot, het geld van ons rekening af te schrijven. Dit keer via een rekening in england! Ook voor dit rekening geen machting van ons. Hetzelfde dag was ons account geblokkeerd. Het geld was door ons gewoon over gemaakt. Op ons mail kwam geen reactie, maar de account was vrij. Deze maand (juni) hetzelfde, werkspot probeerd zonder machting geld af te schrijven wat niet lukkt omdat ik de nummer geblokkeerd heb. Het factuur is door ons op tijd betaald.(Mail van werkspot, 6 juni betalen. 6 juni door ons betaald) Ik stuurde een mail, dat de factuur betaald is, maar geen reactie. Een week later stuurde ik nog een mail, dat de factuur betaald is en dat ik een klacht indiene, maar ook hier geen reactie en de account is nog steeds blokkeerd.
Als af en toe een mail van werkspot komt, dan zonder naam. Aan het telefoon weet geen medewerker, wie deze mail had geschreven.
Ik kan alleen iedereen waarschuiven, op te letten met werkspot. Ons bedrijf had sinds 2013 50 klussen gehaald en van 35 klanten hebben wij uitsekende recensies ontvangen. (5 sterren) Wij zijn de Visitekaart van werkspot. Wij brengen werkspot geld. Maar de support van werkspot is meer dan vervelend.

Ook krijg ik niet altijd een reactie van werkspot, dat steeds meer klanten na werk zonder factuur vragen. Ik neem het werk niet aan, maar ik moet aan werkspot de lead betalen. Dit jaar meer dan 100 euro.

Ik zet de klacht op dit moment niet openbaar. Maar als er geen oplossing van werkspot komt, moet ik deze klacht openbaar maken.

Ik verwacht op deze klacht, dat werkspot een reactie schrijvt en deze niet eerlijk is. Iederen die niet zeker is met werkspot, mag mij een mail sturen en mijn bewijsstukken ( dat ik altijd betaal) aanvragen.

Doet geen afspraken met werkspot via telefoon. Via mail vraagd altijd de naam af. (Met gelukk een aantwoord).

1) Account vrij maken en v.a. volgende maand niet nog een probleem
2) E-Mails van werkspot a.u.b. ondertekend met naam