Mijn Klacht:
Ik heb meerdere keren gebeld met Vodafone over het abonnement van mijn 13 jarige dochter.Zij bleek niet 1 keer maar 2 keer 100 euro boven haar internetlimiet te zijn gekomen.In augustus heeft zij geen sms bericht gekregen dat zij er over heen zat.In september wel,ik had hierover gebeld en kreeg een advies om een smart 500 abonnement te nemen zodat op een gegeven moment het internet langzamer wordt als zij er bijna over heen zat.Bleek dus niet dat er blox erin zat.Vandaag belde ik Vodafone 29-09-2014 had ik gebeld over een betalingsregeling.Ik kreeg niet te horen dat het niet alleen van de maand september was dat mijn dochter eroverheen zat maar ook augustus zat ze 100 euro over haar internetgebruik.Ik zat met mijn handen in mijn haren,had dit niet verwacht,moet nu 166,88 betalen en 213 euro voor 10 november.Ik heb een bet.regeling kunnen treffen voor die 166,88 euro maar ben nog verplicht om restant + de andere kosten incl.100 euro te betalen voor 10 november,waar haal ik dat vandaan.Ben al jaren klant van Vodafone,maar ben nu echt ontevreden over hun verschillende informatie en adviezen die de medewerkers geven,weet niet meer wie de waarheid spreekt.Heb vandaag met Milou Pernot gesproken en heb nu pas geweten dat mijn dochter niet 1 keer maar 2 keer over haar internetgebruik dus 100 euro + 100 euro is gekomen.Dit had ik kunnen voorkomen als zij een sms bericht had ontvangen in augustus,maar volgens Milou zijn jullie dat niet verplicht,ook al had ik daar om gevraagd,een 13 jarige kan dit niet zelfstandig weten.Ik ben echt teleurgesteld in Vodafone.Ik hoop dat jullie mijn probleem begrijpen en een passend oplossing hier voor vinden.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn dat de werknemers weten waarover ze praten en mij goede informatie en advies kunnen geven.Een oplossing geven dat ik niet alles hoef te betalen,want eigenlijk is het niet mijn fout,maar door verkeerde informatie uwerzijds.

