Klacht: werking niet zoals wordt beschreven

scotty95 op 12 november 2017 over Frontline in de categorie Dierenwinkels

Ik heb mijn katten 2 weken geleden Frontline ter bestrijding van vlooien teken en luizen toegediend. Ze zijn echter geen moment vlo vrij geweest! Ze blijven maar krabben en nu blijken ze er nog steeds veel overlast van vlooien te ondervinden en zijn nu twee weken verder. Heb omgeving ook behandeld en dit alles is vlo vrij. Gelijk met het bestrijden van de vlooien ook ontwormd. Het product valt mij erg tegen als je bedenkt dat het een behoorlijk prijzig product is. Hier bewust voor gekozen en op advies van medewerker van de Welkoop, om er verzekerd van te zijn dat het effectief zou zijn. Wat nu? Hoop geld uitgegeven en nog hebben mijn katten last van vlooien.

Ik ben tevreden als het middel waar maakt waar het voor staat. Ik zie dat er ook Frontline combo op de markt is. Is dit product misschien effectiever?
Kunt u mij garanderen dat dit wel doet waar het voor staat?
Dit product aan te schaffen , wat nog prijziger is en misschien ook werkt zoals gewenst?
Ik weet het niet. Baal hier erg van.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Frontline

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Frontline nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door