Klacht: Werkboek wordt niet geleverd

op 22 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zitten al vanaf het begin van schooljaar te wachten op een nieuw werkboek voor wiskunde(in huidige boek is geschreven en staan antwoorden in)..van dijk stuurt wel een brief dat artikelgeleverd is en of we oude werkboek retour willen sturen.Al meerdere keren gebeld en steeds krijgen we te horen het is met de post mee of er zijn leveringstoringen..vanmiddag weer gebeld we staan nu al meer dan 20 minuten in wachtrij .medewerkster gesproken en daar werd aangegeven dat boek nog in bestelling staat en dat het binnen 2 weken geleverd gaat worden..nu dus weer afwachten…

Gewenste Oplossing:

Als het boek geleverd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 25 september 2017 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tessa,

Wij vinden het erg vervelend te horen dat uw artikel nog niet is geleverd!

Helaas hebben wij een achterstand met het leveren van de artikelen. Wij doen ons uiterste best om de artikelen zo snel mogelijk bij de klanten te krijgen. Het artikel \"Getal en ruimte (10e ed) 1 vmbo-kgt werkboek deel 1\" gaan wij deze week aan u leveren.

Sorry voor het ongemak!

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door Tessakaats