Klacht: Werk

op 01 september 2017 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangenomen per 1 september bij het Holland Casino en dus mijn andere baan bij Schiphol opgezegd en 1 september zeggen ze doodleuk dat de sollicitatie procedure zwaarder was geworden en dus geen baan bij het Holland casino. Werkloos en aan de kant gezet. Fijn uitzendbureau.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn beloofde baan krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 30 januari 2018 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Albers,

wij verwijzen u naar het mailverkeer wat in het verleden plaats heeft gevonden. Het standpunt van Adecco is hierin beschreven en is niet veranderd. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden vernemen wij graag uw antwoord / bericht op reeds verstuurd schrijven.

Wij hopen u via deze weg voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvgr,

Adecco Quality & CSR

Heeft op 30 januari 2018 om 13:32 geantwoord

Ik was per 1-9-2017 aangenomen en de brand in Groningen was eind september dus dit klopt niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Hannekealbers