Klacht: het niet volledig betalen van salarissen

roel mak op 25 november 2021 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

adecco betaalt niet wat er op het contract staat . En vaak als u ze hierover belt reageren zij niet daarop

ik ben helemaal ontevreden over adecco

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

Bericht van Adecco

1 maand geleden - Geachte deheer Mak, Bedankt voor het uiten van uw ongenoegen. U helpt hiermee onze dienstverlening te verbeteren. We hebben begrepen dat er contact met u is geweest. We hopen u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Quality Compliance

Reactie van de melder van de klacht roel mak

1 maand geleden - Goede avond Met D.H.R : R mak Mijn werk contract staat tot februari En ik heb een hele week niet gewerkt En de reden is dat ik een gesprek had met Adecco en team leider Dennis Over het niet eens zijn van het samen werken in de ploeg Dat Dennis zij over mij Ik vond dit heel Raar want ik ben van mij zelf een heel rustige man Ik werk altijd heel hard en ik heb nog nooit een incident of een overtreding gepleegd aan het werk Ik ben dan weg gestuurd tot nu toe zonder een duidelijke reden En ik ben nu teleurgesteld want ik zit al een hele week onterecht zonder werk En bovendien ben ik ondanks ik een contract hebt tot februari niet uit betaald gekregen Dus bij deze begeeft ik mijn klachten ik dank u fijne avond

Alle klachten die gemeld zijn door roel mak