Klacht: Ruzie

Dhr nagle op 19 september 2021 over Wereldtuinen Mondo Verde in de categorie Cafés en Restaurants

We dachten een dagje gezellig naar mondo verde te gaan .en het ging bijna de hele dag goed .totdat mijn zoon en zijn neef samen in de botswagen gingen en ze botsen een keer tegen andere aan en dat was een vrouw die begon tegen mijn neefje te schelden ze zei tegen hem dat hij een mongooltje was enz maar toen begon ze tegen een andere jongen die ik niet ken ze begon helemaal te flippen en in zijn gezicht te slaan dat was echt niet meer normaal daarna heb ik de personeel geschroken en ze doen er niks aan nou ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt maar mijn dag was wel verpest en voor mijn gezin en familie

Dat jullie als park eerder in moet grijpen en de personeel zei dat die jongen eerder bezig was maar dat is het niet het recht van die vrouw om die jongen zo te slaan in zijn gezicht

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wereldtuinen Mondo Verde

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wereldtuinen Mondo Verde nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr nagle