Klacht: Onvriendelijk en onkundig personeel / dierenverwaarlozing

Tatum04 op 03 juli 2023 over Wereldtuinen Mondo Verde in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– als je een kaartje koopt wordt er vermeld dat er all inclusive eten/drinken bij zit. Dit is echter niet zo. Wij hebben 15 euro afgerekend voor 2 drankjes, 2 frietjes, en 2 snacks.
– tropenverblijf: sommige vogels zagen er slecht uit. Veel vogels misten veren, zoals de kaketoe’s. Dit is een duidelijk teken van stress.
– vee (geiten, alpacas, emoe): deze dieren hadden geen toegang tot ruwvoer en/of gras. Dit is essentieel voor de geiten en alpaca’s.
– stokstaartjes: het hek van dit verblijf was veel te laag waardoor meerdere bezoekers de stokstaartjes probeerden te aaien. Ik heb ze hier meermaals op aangesproken maar ze trekken zich er niks van aan.
– tijgers en panters: de leefomgeving was veel te klein voor zo’n grote katachtigen (terwijl de falabella paarden veel meer ruimte hadden)
– de winkel bij de entree/uitgang: op het einde wilden wij graag nog een plant kopen. Het personeel was kortaf en zei dat we het “maar even op google moesten opzoeken, want ze was geen plantenexpert” terwijl wij enkel vroegen of het een binnen of buitenplant was. Kortom: onvriendelijke service.

Gewenste Oplossing:

- dat er meer moeite tijd en geld wordt geïnvesteerd in de dieren
- dat het personeel kundig wordt opgeleid
- dat er van te voren wordt vermeld dat er bijna niks all inclusive is
- 7.50 om te parkeren is echt te veel geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wereldtuinen Mondo Verde

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wereldtuinen Mondo Verde nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tatum04