Klacht: Dierenleed

LHHM op 26 oktober 2021 over Wereldtuinen Mondo Verde in de categorie Cafés en Restaurants

Vaak veel te kleine dierenverblijven, vooral bij wolven, katachtige en kamelen, deze hebben groot gebied nodig voor welzijn. Leeuw en tijger ook nog geïsoleerd en nog geen 20 M2 ter beschikking. Ook nog langs herrie van pretpark geplaatst. Veel stress en verveling. Kamelen kunnen amper lopen, te triest. Doodzieke vogel bij Australië tuin, kon niet staan, lopen, vlgs groenwerker al weken zo. Zieke, zwakke pony, stond constant op een plek, geen graasmogelijkheid, geen hooi/ stro, niets te doen dus dan staan. Vlgs dezelfde groenwerker ook geen gespecialiseerde verzorgers, we konden ook niemand vinden. Wij waren in gezelschap van een Dierenarts trouwens, dus geen overdreven sentiment.Levensgevaarlijke balustrade in tropische tuin, los aan een kant en vol met spijkers. Afbrokkelende traptredes bij Portugal tuin. Park heeft duidelijk noodzakelijk achterstallig werk. Ik ga betreffende dierenwelzijn zeker melding maken bij gemeente en ministerie.

Beperken tot vogels en kleine dieren . Geen combi van tuinen, dieren en pretpark. De dieren verdienen beter!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wereldtuinen Mondo Verde

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wereldtuinen Mondo Verde nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LHHM