Klacht: Wellness GIFTcard verlopen

user-1377297 op 18 december 2018 over Wellness Giftcard in de categorie Beauty & Wellness

Vandaag vind ik nog 3 ongebruikte Wellness GIFTcards tijdens het opruimen in een lade. Via de site www.wellnessgiftcard.nl wilde ik kijken wat erop stond. (- 150 euro bij elkaar vermoed ik) Tot mijn verbazing gaf de site aan dat de kaarten verlopen zijn. Ik heb hierop telefonisch contact o opgenomen met het contact nummer van de site. Mevrouw gaf aan dat zij niks voor mij kon doen. Ik vond het vreemd dat mijn geld, wat je kado krijgt via een GIFTcard, verloopt. Er staat op de kaart dat hij 1 jaar geldig is vanaf aankoop. Als je een GIFTcard koopt, zoals de naam al zegt, geef je die kado aan iemand. De ontvanger weet geen aankoop datum op dat moment. Hier heb ik totaal geen rekening mee gehouden waardoor ik nu een flink bedrag weg kan gooien. Mevrouw gaf aan niks voor mij te kunnen doen. Ik vroeg haar of ze mij door kon vinden met een manager of iemand aangezien zij mij niet duidelijk kon maken hoe het mogelijk is dat geld verloopt. Mevrouw gaf weer aan mij niet te kunnen helpen en wenst mij een fijne dag. Klik en ze verbreekt zo de verbinding.

Ik ben tevreden als ze naar het bedrag kijken wat op de 3 kaarten staat en zij mij dat tegoed alsnog terug geven zodat ik van een wel verdiende wellnessdag kan genieten. Afgelopen jaar is het door privé omstandigheden en 2 kids niet haalbaar geweest om naar de sauna te gaan. En als je dan denkt te gaan kom je erachter dat de kaarten verlopen zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door