Mijn Klacht:
giftcard gekregen van mijn kinderen voor mijn 60ste verjaardag. Op 08/12/2021 1ste aanvraag gedaan voor verlenging. een hele reeks gekke antwoorden ontvangen van Mandy, Monique, Martine, maar een velenging kwam er niet door. tal van excuses en onzin met resultaat dat ik op 26/01/2022 naar Hezemeer gegaan ben en de giftcard niet kon verzilveren.
Nu heb ik een verlenging gekregen 6064 3644 3102 9914 600 geldig t/m 17/08/22. dat wil zeggen dat ik in de zomermaanden naar de sauna, moet. Dat doe ik nooit en heb dus een verlenging gevraagd t/m 26/01/2023 maar dat kan dan niet. teleurstellend ondanks de Corona. hebben mijn kinderen 50€ uitgegeven voor een cadeau waar ik niets mee kan doen. Ik begrijp jullie werkwijze niet en vind dit ontzettend klantonvriendelijk.
Gewenste Oplossing:
een verlenging tot/met 26/01/2023
