Mijn Klacht:
Mijn vriendin heeft een giftcard van € 60,-gekregen van haar, nu overleden, zus.
Ik heb de situatie aan giftcard uitgelegd dat de kaart helaas verlopen is op het moment dat de rust was weergekeerd na een zeer moeilijke en emotionele tijd.
Het gaat om het laatste cadeau wat mijn vriendin van haar zus heeft gekregen voor haar verjaardag.
Nu bleek de kaart aangeschaft te zijn op 1 oktober 2021 en dat was twee maanden te vroeg want als deze op 1 december 2021 was aangeschaft was de geldigheid 2 jaar ipv 1 jaar.
Het gaat niet om het geld maar op de manier hoe dit bedrijf omgaat met coulance na een heftige periode.
Hieronder het bericht wat ik ontvangen heb van Welness Giftcard.
——————————————————
Hartelijk dank voor jouw bericht.
Heftig om te lezen dat jullie een dierbaar persoon hebben verloren. Heel veel sterkte gewenst.
Helaas is deze Wellness Giftcard met nummer 60643xxxxxxxxxxxxxxx inderdaad verlopen. De Giftcard is aangeschaft op 1-10-2021 en is één jaar geldig na aanschafdatum (of twee jaar wanneer je de giftcard ná 1 december 2021 hebt gekocht)
Is een Wellness Giftcard verlopen, dan is het niet mogelijk om deze te verlengen of te verzilveren omdat de code al is vervallen.
Het spijt ons enorm, helemaal vanwege het verdrietige bericht, dat we helaas niets voor jullie kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Jessica
Customer Care
—————————————————
Ik heb vele negatieve berichten van dit bedrijf gelezen en heb daarbij maar één advies…………. KOOP GEEN WELNESSGIFTCARD.
Gewenste Oplossing:
Een verlenging van deze kaart want het gaat uiteindelijk om contant geld omgezet naar een kaart.
Dit is een makkelijke manier om klanten een coulance aan te bieden want het geld staat uiteindelijk nog ongebruikt op de rekening van WGC.
Het is uiteindelijk pure diefstal verpakt onder de noemer…..de kleine lettertjes.
