Klacht: Wel vooruitbetalen autohuur – geen teruggaaf bij niet levering

op 28 december 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In oktober 2017 heb ik via Ryanair bij Goldcar een auto gehuurd voor korte trip Milaan, vooruitbetaald met visa. Aangekomen was ik mijn visa kaart vergeten waardoor i de auto niet mee kon krijgen. Dat was tot daar aan toe, maar dat ik vervolgens de betaalde huur ook niet terugkrijg: diefstal vind ik dit.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn betaalde huur van € 121,29 terugontvangen. Reserveringsnummer IT812269800, vluchtnummer FR5504.
Visa afschrijving: ET*CARHIRE 0035314999600IE 30sep.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Wieringa