Klacht: wel tuis, niet bezorgd

op 10 februari 2018 over GLS in de categorie Logistiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op vrijdag 9 februari verwachtte ik een pakketje. de hele dag gezorgd dat er iemand thuis was, maar geen pakket. Ook geen kaartje in de bus of gemiste oproep.
Zaterdag 10 febr. op de t’n’t gekeken, staat mijn pakketje op retourscan.
Dit is overigens niet de eerste keer dat dit voor komt.

Gewenste Oplossing:

niet want ik had dat pakketje dringend nodig. Ik wil eigenlijk gewoon vandaag mijn pakket hebben maar dat kan niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GLS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GLS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rijmi1