Klacht: Wel statiegeld betalen maar niet terug krijgen.

op 04 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Voor weekenden en feestjes halen wij altijd grote flessen La Chouffe bier. Omdat ze door de flessenautomaat niet ingenomen werden naam ik aan dat weet geen statiegeld op straat en gouden wij ze jaren lang in de glasbak. Tot dat ik de handscanner gebruikte en zag dat er 20ct statiegeld op zit. Ik heb er melding van gemaakt en mij werd door de bedrijfsleider verteld dat het komt omdat de flessen dezelfde vorm hebben als champagneflessen waar geen statiegeld op zit, en dat zwervers anders alle champagne flessen uit het glas gaan vissen om dat geld voor te vangen. Ik mocht wel bij de klantenservice de fles inleveren. Daar sta ik dan eerst 10min in de rij, en doordat het personeel van niets weet daarna nog 15 minuten uitleggen, bedrijfsleider bellen e.d.
En dus betalen trouwe klanten voor noppes statiegeld. Er zou naar een oplossing gekeken worden maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Laat ons dan gewoon geen statiegeld betalen voor deze flessen!

De automaat moet worden aangepast zodat de grote La Chouffe flessen herkend worden, of er moet geen statiegeld gerekend worden. Van hoe veel mensen ligt het geld nu niet in de glasbak?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irisk