Klacht: wel rekening, geen abonnement

H.Meijer op 21 september 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Vodafone
Categorie Mobiele Telefonie
Status Open
Datum 21 september 2014

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Beste Vodafone medewerker,

In april, mei en juni van dit jaar kreeg ik zeer hoge telefoonrekeningen met een hoog aantal mb’s (11.000) waarvan niemand kon verklaren waar ze vandaan kwamen. Ik gebruik eigenlijk alleen whatsApp en een weerstation. De jongen van de klantenservice in de vodafonewinkel heeft in mijn telefoon gekeken maar kon niets bijzonders vinden. Ik heb de klantenservice gebeld, volgens hen zou ik de mb’s wel verbruikt hebben en moest ik de rekeningen betalen.
Ik ben overgestapt naar KPN vanwege de slechte service per half juli, nu staan er op mijn rekening 0 MB.
Vorige week ontdekte ik tot mijn verbazing een afschrijving van mijn rekening van Vodafone voor de maand augustus, 254 Euro! De simkaart ligt onder in een la, het abonnement is niet meer actief. Ik denk dat hiermee ook is aangetoond dat de rekeningen eerder dit jaar niet klopten,

Gewenste Oplossing:

De 254 Euro heb ik teruggeboekt naar mijn rekening, 2 dagen later kreeg ik een herinnering met het verzoek dit bedrag te betalen.

- ik wens in de toekomst geen hoge rekeningen meer te ontvangen voor een abonnement wat niet actief is en dus niet gebruikt wordt.
- ik wens geen herinneringen te ontvangen voor onverklaarbare rekeningen
- ik ga ervan uit dat het teveel betaalde bedrag in april, mei en juni terug gestort zal worden op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie